Zivljenje sanj Seznam forumov
 
 Osrednja stran  •  FAQ  •  Išči  •  Seznam članov  •  Sanjske skupine   •  Registriraj se  •  Tvoj profil  •  Prijava za pregled zasebnih sporočil  •  Prijava
 Šola lucidnega sanjanja, WILD Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Objavi novo temoOdgovori na to temo
Avtor Sporočilo
Strawin
Lucidni izvedenec<br>Administrator
Lucidni izvedenec
Administrator



Pridružen/-a: Sob, 14. Jun 2003 14:34
Prispevkov: 3707
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Sob 18. Okt 2003 17:40 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Do sedaj bi morali biti vsi, ki so sledili lucidni šoli, vsaj enkrat lucidni. Vaš cilj bi torej moral biti izpolnjen, tako da lahko preidemo na dodatne tehnike.

Napredne tehnike: prehod iz budnosti neposredno v sanje (WILD)

Divji WILD (Wake-initiated lucid dream)

Da se nam ni treba mučiti s štetjem prstov in podobnimi zadevami obstaja še en način za doseganje lucidnosti. Prehod v sanje, navadne ali lucidne direktno iz budnega stanja. Ta tehnika je uporabna za vrnitev v (zanimive) sanje iz katerih smo se pravkar zbudili in za doseganje višjih stopenj lucidnosti.

Cilj te tehnike je, da obdrži um buden, medtem ko telo zaspi. Res zveni divje. Torej medtem, ko telo tone v vse njegove vmesne faze do spanja, moramo naš um nekako zaposliti, da bo skozi cel ta telesni proces zaposlen in se bo nazadnje "znašel sredi sanj".

Vajo izvajajte zjutraj ali ponoči, ko se zbudite:

Kako naj budni zaspimo?!
  • Osredotočanje na HI (hypnagogic imagery). Ko smo utrujeni in zapremo oči se nam misli prikazujejo "za zaprtimi vekami". Najprej ne vidimo skoraj nič, črnino, sivino. Počasi se nam začenjajo prikazovati preprosti prebliski svetlobe, preproste oblike in vzorci, ki postajajo vedno bolj kompleksni, cele slike in potem, ko smo že zaspani, cele scene. Te slike (tudi zvoki in občutki) se imenujejo hipnogogični prikazi. S pomočjo le-teh bomo budni vstopili v sanje.

  • 1. Sprosti se. Ko ležiš poizkušaj čimbolj sprostiti telo. Kot smo rekli, bomo vajo izvajali ponoči ali zjutraj, ko se zbudimo, torej bi moralo takrat biti naše telo že zelo sproščeno.
  • 2. Opazovanje HI. Osredotoči se na te prikaze. Ne poskušaj jih preveč kontrolirati in preveč misliti nanje. Dopusti, da ti jih um samodejno "meče pred tabo". Pasivno jih opazuj.
  • 3. Preoblikovanje HI. Rahlo jih skušaj spremeniti, tako da se bo dogajanje odvijalo iz vidika tvojih oči. Zamisli si, da počenjaš kakšne kinestetične aktivnosti kot so npr. tek, hoja, skejtanje, letenje, tudi pogovarjanje, pitje piva, (mogoče celo to, da si v postelji in vidiš sobo, vendar je bolje, da se nekaj dogaja, kot da je vse mirno).. Karkoli, samo da se nekaj dogaja, oz. da TI NEKAJ DOGAJAŠ iz prve osebe, torej iz pogleda tvojih oči in ne iz recimo pogleda nate iz zraka. Dobra varianta je npr., da si predstavljaš kako šteješ prste (glej Šolo lucidnega sanjanja, 2. korak).
  • 4. Pasivno opazovanje HI. Opazuj prikaze in jih ohrani. Poudarek je na besedi PASIVNO. Pasivno jih opazuj. Če si dovolj zaspan in si prikaze rahlo spremenil, bi se sedaj morali sami od sebe odvijati od tam kjer si jih ti pač spremenil v prvo-osebni pogled.
  • POZOR! Če na prikaze misliš preveč, oz. jih po domače povedano odvijaš ti, torej se ne odvijajo spontano, to ni to. Vrni se na točko 1. in poizkušaj znova. Prikazi se morajo, po tem ko jih postaviš v prvo osebo (točka 2.), sami, spontano odvijati, torej moraš biti v tej fazi že relativno zaspan. Pri točki 3. moraš biti toliko zaspan, da si že blizu blizu spanca. Ravno zaradi tega, ker moraš biti že blizu spanca je vajo najlažje izvajati ponoči ali zjutraj, ko se zbudiš. Ko smo blizu spanca so tudi HI bolj živi.

  • Prehod. Prehoda praktično ni, torej težko govorimo o prehodu kot takem. Po določenem času pasivnega opazovanja HI v tretji točki (nekaj sekund do nekaj minut, odvisno..), te bodo le-ti dobesedno povlekli v sanje in znašel se boš sredi sanj. Torej potrebno je pasivno opazovanje HI, do točke ko telo zaspi, mi pa še vedno "opazujemo" HI, s to razliko, da je sedaj telo zaspalo in mi smo se znašli sredi sanj. Very Happy
Te vaje ne počenjajte zvečer, za to morate biti na pol tibetanski menih. Wink Neprimerno lažje je zjutraj ali ponoči, ko se zbudimo in hočemo spet zaspati. Osredotočimo se na hipnogogične prikaze, po možnosti naj bodo iz prve osebe. V ozadju moramo imeti misel, da se bomo znašli sredi sanj, a ta misel ne sme biti prevladujoča. Če smo se dovolj osredotočili in pasivno opazujemo hipnogogične prikaze, nas bo tok le-teh povlekel v sanje.

Kakšen bi bil svet, če bi bila naša zavest nepretrgana, zavestni podnevi, zavestni ponoči? To poizkušajo doseči nekateri menihi.

Ne vem kako zveni zgornja metoda, vendar je daleč od preproste. Potrebno je izjemno VELIKO vaje in predvsem neizmerna POTRPEŽLJIVOST! Spomnite se na to, koliko časa je potreboval Castaneda. Veliko časa. Wink Vaja dela mojstra (vaja = meseci rednega dela).

Še par konkretnih primerov:

Primer ena

Perfekten WILD! Very Happy Zamišljal sem si, da sem v DOS ukazni vrstici in pač tipkam komande. Hipnogogični prikazi so bili resnično živi! Potem pa je, kar naenkrat, ukazna vrstica izgledala, kot da je dejansko tam, pred mano! Ha, že sanjam! Very Happy ...

Primer dva

Popoldanski spanec, ležim na trebuhu. Nameraval sem poizkusiti WILD. Čez nekaj trenutkov ležanja sem bil že precej zaspan, hipnogogični prikazi so bili živi, predstavljal sem si, da ležim na moji (hipno Wink) postelji. Čez trenutek sem bil že na postelji v mojih sanjah in čez še en trenutek sem že videl, da sanjam! Bil sem že sredi sanj! Very Happy ...


Nazadnje urejal/a Strawin Ned 30. Nov 2003 0:49; skupaj popravljeno 1 krat
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočiloObišči avtorjevo spletno stranAIM - AOL Instant - naslovMSN Messenger - naslovICQ številka
Strawin
Lucidni izvedenec<br>Administrator
Lucidni izvedenec
Administrator



Pridružen/-a: Sob, 14. Jun 2003 14:34
Prispevkov: 3707
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Pet 31. Okt 2003 20:52 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Atheist je napisal/a:
HI can certainly be used to induce WILD, and ranks up there with my all-time highest recommendations for doing so. The intensely vivid images give you something to focus on (something internal, more importantly), and allow you to retain consciousness for the duration of the onset of sleep. The fact that you saw them at all, instead of passing out beforehand as most people do, means you already remained conscious longer than usual - so just keep at it.

Eventually, the imagery before your eyes will transform into a complete scene, and you'll no longer have any contact with the external world. You'll be entirely within the dream.


Wink
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočiloObišči avtorjevo spletno stranAIM - AOL Instant - naslovMSN Messenger - naslovICQ številka
Pokaži sporočila:      
Objavi novo temoOdgovori na to temo


 Pojdi na:   



Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © phpBB Group | FI Theme | Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas

© lucidnesanje.com | info@lucidnesanje.com | Background image © pasQuale, ld4all.com